מי יהיה הסנדק בברית לבנו של יוסף חיים שוואקי?

'לא ראיתי דבר כזה בחיים. זה מטורף אין דברים כאלה גם באמריקה'. אנשים צריכים לדעת שבארץ זה לבל אחר. פה בארץ אתה יכול לברוח באמצע השיר
עמית דניאל 4 Comment on מי יהיה הסנדק בברית לבנו של יוסף חיים שוואקי?

"כל מי שחושב שאמנים לא עושים כלום בימים אלו אינו אלא טועה. יש ב"ה הרבה עבודה נפגשים בלילות להקלטות ולתכנונים של אירועים. מקליטים סקיצות לסינגלים ועובדים על חומרים חדשים"

'לא ראיתי דבר כזה בחיים. זה מטורף אין דברים כאלה גם באמריקה'. אנשים צריכים לדעת שבארץ זה לבל אחר. פה בארץ אתה יכול לברוח באמצע השיר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית "זמן אוויר" בימי בין המצרים נוהג המגיש, מנחם טוקר, לשוחח עם אמנים בכדי לשמוע איך ימי בין המצרים, האסורים במוסיקה, עוברים עליהם.

היום שוחח טוקר עם יוסף חיים שוואקי ובימים אלו מי שמכיר את יוסף חיים יודע שביתו מלא שמחה בעקבות לידת בנו בעטו"מ. טוקר לא וויתר על הפרטים המלאים של הברית ושוואקי סיפר כי הברית תערך בשעה 07:00 בבוקר כי כך נהוג בקהילתו וכך גם בארה"ב, ממנה הגיעה, היה. "יש אנשים שיהיה קשה להם לבוא אחה"צ וזה גם לא נהוג לעשות בשעות כאלה. זריזין מקדימים למצוות.." ציטט. טוקר לא קיבל תשובה לשאלתו מי הסנדק. "זה סוד" אמר שוואקי וטוקר נאלץ להמתין בסבלנות.

טוקר שבמקרה של יוסף חיים שוואקי, השנה, השאלה על השעמום שאמור לאפוף את הזמרים לא נצרכת לא שאל אך שוואקי נגע בנקודה "כל מי שחושב שאמנים לא עושים כלום בימים אלו אינו אלא טועה. יש ב"ה הרבה עבודה נפגשים בלילות להקלטות ולתכנונים של אירועים. מקליטים סקיצות לסינגלים ועובדים על חומרים חדשים."

על הצלחתו בעולם החתונות מספר שוואקי "בתחילה זה לא היה קל בכלל. שרתי טוב אבל לא הכרתי את הסגנון בארה"ב זה שונה מאד. השפה והמטליות גם השפיעו אבל עכשיו ב"ה אני מחובר היטב למה שאנשים אוהבים פה. פעם אחת הגיעה אישה אמריקאית לאחר החתונה ואמרה 'לא ראיתי דבר כזה בחיים. זה מטורף אין דברים כאלה גם באמריקה'. אנשים צריכים לדעת שבארץ זה לבל אחר. פה בארץ אתה יכול לברוח באמצע השיר בארה"ב הזמר הולך אחרי התזמורת פה זה הפוך. תמיד יש לי חופות מעניינות של אמריקאים, צרפתים וכל מיני סגנונות מעניינים." חותם שוואקי.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ???????????????????????????????????